Contakti

Näin me ajattelemme

Tavoitteenamme on rakentaa parempi asiakaspalvelukokemus.

Yksinkertaista monimutkaiset asiat

Tavoitteenamme on tehdä monimutkaisista asioista yksinkertaisia. Palvelun mittari on se, että tuottaako palvelu sitä lisäarvoa yritykselle, miksi palvelun on otettu käyttöön?

Ajattele kuin asiakas

Paras tapa ymmärtää asiakkaitamme on kuunnella ja ymmärtää mitä he tarvitsevat, jotta pystymme tarjoamaan täsmälleen sen minkä he haluavat.

Keskity käyttäjäkokemukseen

Käyttäjät eivät tule arvostamaan palvelussa sen suunnittelua tai hienouksia. Painopisteenä on syvällinen käsitys käyttäjistä ja siitä, mitä he tarvitsevat, mitä he arvostavat, sekä ymmärtää heidän kykyjään ja rajoituksiaan.

Näe asiat uudella tavalla

Emme kopioi sitä, mitä joku muu on tehnyt. Luomme vain uuden kulman ja helpoimman tavan käsitellä haasteita asiakaspalvelussa.

Ratkaise ongelma

Jos emme ole osa ratkaisua, olemme osa ongelmaa. Löydämme yksinkertaisia ratkaisuja vaikeisiin ongelmiin ja poistamme nämä esteet.

Elä oppiaksesi

Ponnistelemme jatkuvan parannuksen eteen projekteissa, tuotteissa, prosesseissa ja palveluissa. Määritämme menestyksen oikeiden asioiden tekemiseksi, parhaalla mahdollisella tavalla.

Soita meille +358 9 8564 6800 tai lähetä sähköpostia support@contakti.com

Lue blogi