Tekoäly

Kuinka tekoäly auttaa asiakaspalvelussa?


tickets based on skill

Tehtävien reititys taitotason mukaan


Automaattinen tehtävän reititys auttaa sinua automatisoimaan tämän prosessin, kun tehtävät ohjautuvat tiimin jäsenille.

tickets based on context

Tehtävien reititys sisällön mukaan


Automaattinen tehtävän reititys auttaa sinua automatisoimaan tämän prosessin, kun tehtävät ohjautuvat käyttäjille heidän taitotason mukaisesti.

Predictive analytics

Ennustava analyysi


Kyse ei ole pelkästään menneisyyden tosiseikoista ja luvuista, vaan muiden tekijöiden yhdistämisestä, jotka voisivat selittää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu.


Tekoäly asiakaspalvelussa

Mitkä ovat tekoälyn edut?

Lisää älykkyyttä


Tekoälyn algoritmit oppivat eri tavalla kuin ihmiset, he katsovat asioita eri tavalla.

Oppimisalgoritmeja


Tekoäly oppii progressiivisten oppimisalgoritmien avulla hyödyntämään dataa aivan uudella tavalla.

Säästää aikaa ja rahaa


Tekoäly vähentää virheitä ja lisää tarkkuutta suuremmalla tarkkuudella.

Työskentelee kanssasi


Tekoäly ei ole täällä korvaamassa meitä. Se lisää kykyjämme ja tekee meistä parempia tekemisissämme.

Analysoi syvempää tietoa


Tekoälyn oppimismenetelmät tarjoavat uusia tapoja löytää tieteellinen merkitys raa'asta datasta.

Kaikki mahdollinen irti datastasi


Tekoälyssä ei ole kyse pelkästään menneisyyden ymmärtämisestä ja luvuista, vaan tiedon hyödyntämisestä siihen mitä tulevaisuudessa mahdollisesti tapahtuu.

Ota yhteyttä