Tekoälyllä terästettyä asiakaspalvelua

Facebook

Facebookista on tullut suosittu kanava asiakaspalvelussa. Liittämällä Contaktiin yrityksesi Facebook sivut, voit vastaanottaa sekä vastata asiakasviesteihin suoraan Contaktista.

Aloita Ota yhteyttä
Ominaisuudet

Voit vastata asiakkaiden kysymyksiin ja kommentteihin suoraan Contaktista.

Yhteinen viestilaatikko

Tarkastele ja vastaa Facebook viestintään Contaktin yhteisestä viestilaatikosta. Siellä kaikki on saatavilla ja hallittavissa yhdessä paikassa.

Osoita ja siirrä

Siirrä tehtävät osastojen tai asiakaspalvelijoiden välillä. Varmistat että oikea henkilö käsittelee tehtävän. Voit myös osoittaa tehtäviä tietylle osastolle tai henkilölle.

Lukitse tehtävä

Vältä useiden asiakaspalvelijoiden työskentely samassa tehtävässä samaan aikaan. Lukitse tehtävä itsellesi, näin muut asiakaspalvelijat voivat käsitellä tehtävää vasta kun avaat lukituksen.

Palvelutasosopimus

SLA toiminnon avulla seuraat tehtävien aikarajoja sekä varmistat, että kaikki tehtävät tulevat suoritetuiksi. Näet helposti ja vaivattomasti tehtävien tilan, sekä näet vastausajat tehtäväkohtaisesti. Voit luoda rajattomasti SLA-sääntöjä ja liittää säännöt tehtäviin toimipisteen, osaston tai asiakaspalvelijan mukaisesti.

Sisäiset viestit

Sisäinen viestitoiminto mahdollistaa liittää tehtäviin muistiinpanoja, sekä lähettää tai vastaanottaa sähköposteja toisilta henkilöiltä. Sisäiset viestit tallentuvat luonnollisesti tehtävän viestiketjuun.

Sähköpostit tiketiksi

Tiketit näyttävät aina samoilta ja tutuilta, riippumatta medialähteestä. Seuraat asiakkaan monikanavaista viestihistoriaa aina yhteneväisestä näkymästä.