Tekoälyllä terästettyä asiakaspalvelua

Tiketöinti

Luo tiketit automaattisesti valitsemistasi yhteydenotoista. Mittaa käsittelyajat ja katso viestien historia yhdestä helposta näkymästä. Määritä SLA-tasot ja nopeuta asiakaspalveluasi tiketöinnillä.

Aloita Ota yhteyttä
Ominaisuudet

Contakti luo automaattisesti tiketit haluamistasi yhteydenotoista.

Yhteinen viestilaatikko

Tarkastele ja vastaa tiketteihin Contaktin yhteisestä viestilaatikosta, joka on älykkäämpi versio nykyisestä sähköpostistasi. Siellä kaikki on saatavilla ja hallittavissa yhdessä paikassa.

Osoita ja siirrä

Siirrä tiketit osastojen tai asiakaspalvelijoiden välillä. Varmistat että oikea henkilö käsittelee tehtävän. Voit myös osoittaa tehtäviä tietylle osastolle tai henkilölle.

Lukitse tiketti

Vältä useiden asiakaspalvelijoiden työskentely samassa tehtävässä samaan aikaan. Lukitse tehtävä itsellesi, näin muut asiakaspalvelijat voivat käsitellä tikettiä vasta kun avaat lukituksen.

Palvelutasosopimus

SLA toiminnon avulla seuraat tehtävien aikarajoja sekä varmistat, että kaikki tehtävät tulevat suoritetuiksi. Näet helposti ja vaivattomasti tehtävien tilan, sekä näet vastausajat tehtäväkohtaisesti. Voit luoda rajattomasti SLA-sääntöjä ja liittää säännöt tehtäviin toimipisteen, osaston tai asiakaspalvelijan mukaisesti.

Sisäiset viestit

Sisäinen viestitoiminto mahdollistaa liittää tehtäviin muistiinpanoja, sekä lähettää tai vastaanottaa sähköposteja toisilta henkilöiltä. Sisäiset viestit tallentuvat luonnollisesti tehtävän viestiketjuun.

Yhteydenotto tiketiksi

Tiketit näyttävät aina samoilta ja tutuilta, riippumatta medialähteestä. Seuraat asiakkaan monikanavaista viestihistoriaa aina yhteneväisestä näkymästä.