Tekoälyllä terästettyä asiakaspalvelua

Puhe

Asiakaspalvelijat voivat soittaa ja vastaanottaa puhelut suoraan Contaktista. Contakti tarjoaa täydellisen vaihdepalvelun yrityksellesi, tai voit käyttää olemassa olevaa vaihdepalveluasi Contaktissa. Reaaliaikaiset puheluraportit sekä puheluliikenteen monitorointi ovat käytössäsi helpommin kuin koskaan ennen.

Aloita Ota yhteyttä
Ominaisuudet

Contakti tarjoaa täydellisen vaihdepalvelun.

Soita puhelut suoraan selaimesta

Et tarvitse erillistä puhelinta ottaaksesi vastaan puheluita tai soittaaksesi puheluita, sillä Contaktissa puhelut toimivat suoraan selaimesta. Contakti tarjoaa kustannustehokaimmat puheluhinnat kaikkiin suuntiin.

Vaihdepalvelun ominaisuudet

Contaktissa saat kaikki puhelinjärjestelmän palvelut. Contakti tarjoaa mm. puheluiden nauhoituksen, IVR-toiminnot, ryhmäpuhelut ja puheluiden siirrot. Käytössäsi on myös muiden agenttien reaaliaikaiset tilatiedot.

Voit käyttää nykyistä puhepalveluasi

Contakti on käytössäsi riippumatta puheratkaisustasi. Voit käyttää olemassa olevaa puheratkaisuasi, johon pystyt yhdistämään Contaktin palvelut.

Opeta ja kuuntele

Voit kuunnella sekä ohjata asiakaspalvelijan työskentelyä reaaliaikaisesti Contaktissa. Kaikki asiakaspalvelun puhelut ovat myös kuunneltavissa myöhemmin asiakaspalvelun laaduntarkkailuksi.

Puheluiden äänitys

Contaktissa voit valita puheluiden äänityksen joko manuaalisesti tai automaattisesti. Asiakaspuhelut tallennetaan automaattisesti kyseiseen asiakashistoriaan ja voit kuunnella tallenteet myöhemmin.

Monitorointi ja raportointi

Luo monipuoliset graafiset raportit puheluista. Voit lähettää tai aikatauluttaa lähetyksen valitsemillesi henkilöille. Monitoroinnin avulla näet asiakaspalvelusi reaaliaikaisen tilanteen.