Web Lomake

Contakti kerää informaation eri web-lomakkeista tiketiksi. Voit siirtää viestit oikealle tiimille tai käyttäjälle, sekä vastata asiakkaiden yhteydenottoihin.


Yhteinen viestilaatikko

Tarkastele ja vastaa tiketteihin Contaktin yhteisestä viestilaatikosta, joka on älykkäämpi versio nykyisestä sähköpostistasi. Siellä kaikki on saatavilla ja hallittavissa yhdessä paikassa.

Osoita ja siirrä

Siirrä tiketit osastojen tai asiakaspalvelijoiden välillä. Varmistat että oikea henkilö käsittelee tehtävän. Voit myös osoittaa tehtäviä tietylle osastolle tai henkilölle.

Lukitse tiketti

Vältä useiden asiakaspalvelijoiden työskentely samassa tehtävässä samaan aikaan. Lukitse tehtävä itsellesi, näin muut asiakaspalvelijat voivat käsitellä tikettiä vasta kun avaat lukituksen.

Palvelutasosopimus

SLA toiminnon avulla seuraat tehtävien aikarajoja sekä varmistat, että kaikki tehtävät tulevat suoritetuiksi. Näet helposti ja vaivattomasti tehtävien tilan, sekä näet vastausajat tehtäväkohtaisesti. Voit luoda rajattomasti SLA-sääntöjä ja liittää säännöt tehtäviin toimipisteen, osaston tai asiakaspalvelijan mukaisesti.

Sisäiset viestit

Sisäinen viestitoiminto mahdollistaa liittää tehtäviin muistiinpanoja, sekä lähettää tai vastaanottaa sähköposteja toisilta henkilöiltä. Sisäiset viestit tallentuvat luonnollisesti tehtävän viestiketjuun.

Yhteydenotto tiketiksi

Tiketit näyttävät aina samoilta ja tutuilta, riippumatta medialähteestä. Seuraat asiakkaan monikanavaista viestihistoriaa aina yhteneväisestä näkymästä.

Customer service web forms

RAPORTOINTI & ANALYYSIT

Contaktin raportointi antaa sinulle tehokkaan data-analyysin, joten et koskaan lopeta muutosta parempaan suuntaan.


Reaaliaikainen monitorointi

Monipuolisten, muokattavien kojetaulujen avulla voit seurata asiakaspalvelun jatkuvaa tilaa reaaliajassa. Voit visualisoida ja analysoida tietoja ja keskittyä asiakaspalvelun avainindikaattoreihin.

Yhteenvetoraportti

Yhteenvetoraportissa näet kaikki haluamasi tiedot yhdessä helposti luettavassa raportissa. Tämä suosittu raportti näyttää selvästi todellisen tilanteen jokaisessa sijainti- ja palvelukanavassa.

Vertailuraportti

Vertailuraporttien avulla on helppo seurata tuloksia toimistojen, palvelukanavien ja henkilöiden välillä. Vertailuraportteja voidaan käyttää palvelutason tehokkuuden mittaamiseen yksittäisellä tasolla.

Ota yhteyttä