Sähköposti
Contakti sulautuu saumattomasti olemassa olevaan sähköpostijärjestelmäänne ja nopeuttaa asiakaspalvelun työskentelyä.
Sähköpostin ominaisuuksia
Sähköpostien ohjaukset
- Palvelu kohdistaa sähköpostit oikeille henkilöille sekä ryhmille automaattisesti, sähköpostin sisällön perusteella.
- Sähköpostit priorisoidaan automaattisesti sähköpostin sisällön perusteella.
- Sähköpostit järjestetään automaattisesti sähköpostin prioriteetin perusteella.
- Mikäli henkilö tai ryhmä ei käsittele sähköpostia annetussa ajassa, tehtävä siirtyy avoimeksi määritetyille tahoille.
- Sähköpostien tilaa voi seurata reaaliajassa.
- Mikäli sähköposti on merkitty tehdyksi ja asiakas kuitenkin lähettää sähköpostin asiaan liittyen, sähköposti aukeaa automaattisesti uudelleen.
Asiakashistoria
- Näet kaikki asiakkaalla avoinna olevat sähköpostit, sekä suljetut sähköpostit.
- Näet myös mikäli asiakas on ottanut yhteyttä muita kanavia pitkin kuten mm. puhelimitse, nettisivujen tai chatin kautta.
Raportointi
- Reaaliaikainen monitorointi.
- Raportit automaattisesti sähköpostiin.
- Seuraat, kuinka tiimisi pysyy aikataulussa.
- Sähköpostien käsittelyyn käytetty aika.