Takaisinsoitto

Hyvään asiakaspalveluun kuuluu takaisinsoitto asiakkaallesi, jolloin heidän ei tarvitse jonottaa ja käyttää omaa aikaansa saadakseen palvelua.

Contakti takaisinsoitto Contakti esittely

Takaisinsoiton ominaisuuksia

Manuaalinen takaisinsoitto

  • Asiakaspalvelija soittaa takaisin asiakkaalle, joka on soittanut yritykseenne, mutta puheluun ei ruuhka-aikana ole ehditty vastata.

Takaisinsoitto toiseen numeroon

  • Asiakas voi valita takaisinsoiton tapahtuvan eri numeroon, kuin mistä hän on palveluun soittanut. Asiakas kuulee nauhoitteesta yksinkertaiset ohjeet, miten takaisinsoiton numero vaihdetaan toiseen numeroon.

Ajastettu takaisinsoitto

  • Asiakas voi valita haluamansa ajan, jolloin haluaa takaisinsoiton tapahtuvan. Contakti ilmoittaa selkeästi asiakaspalvelijalle, koska ajastettu takaisinsoitto on ajankohtainen.

Soittajan tiedot

  • Contakti palvelu hakee haluttaessa automaattisesti soittajan nimitiedot.
  • Contaktiin voit myös tallentaa omia asiakastietoja.

Ääniviestit

  • Soittaja kuulee haluamanne ääniviestin, jossa kerrotaan takaisinsoitosta. Soittaja voi myös halutessaan jättää palveluun myös ääniviestin, joka on kuunneltavissa Contaktista, tai vastaavasti sähköpostista.

Tekstiviestit

  • Asiakas saa automaattisesti haluamanne tekstiviestin takaisinsoitosta. Voit tallentaa Contaktiin rajoittamattoman määrän esiasetettuja viestipohjia.

Vinkki

  • Mikäli käytätte Contaktin vaihdepalvelua, vastaamaton puhelu kuittaantuu automaattisesti käsitellyksi, mikäli asiakkaalle on soitettu takaisin.
  • Mikäli käytätte Contaktin vaihdepalvelua ja asiakas on tavoittanut myöhemmällä soitollaan jonkun henkilökunnastanne, niin vastaamaton puhelu kuittaantuu käsitellyksi.
  • Contaktin takaisinsoitto toimii kaikissa mahdollisissa puhelinratkaisuissa ja on päätelaite riippumaton. Palvelu toimii selaimella sekä älypuhelimilla.