Tekoälyllä terästettyä asiakaspalvelua

Takaisinsoitto

Asiakkaat soittavat yritykseesi, mutta kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Hyvään asiakaspalveluun kuuluu takaisinsoitto asiakkaallesi, jolloin heidän ei tarvitse jonottaa ja käyttää omaa aikaansa saadakseen palvelua.

Aloita Ota yhteyttä
Ominaisuudet

Poista turha jonotus puhelinpalvelustanne.

Manuaalinen Takaisinsoitto

Asiakaspalvelija soittaa takaisin asiakkaalle, joka on soittanut yritykseenne, mutta puheluun ei ruuhka-aikana ole ehditty vastata.

Ajastettu Takaisinsoitto

Asiakas voi valita haluamansa ajan, jolloin haluaa takaisinsoiton tapahtuvan. Contakti ilmoittaa selkeästi asiakaspalvelijalle, koska ajastettu takaisinsoitto on ajankohtainen.

Takaisinsoitto toiseen numeroon

Asiakas voi valita takaisinsoiton tapahtuvan eri numeroon, kuin mistä hän on palveluun soittanut. Asiakas kuulee nauhoitteesta yksinkertaiset ohjeet, miten takaisinsoiton numero vaihdetaan toiseen numeroon.

Tekstiviestit

Asiakas saa automaattisesti haluamanne tekstiviestin takaisinsoitosta. Voit tallentaa Contaktiin rajoittamattoman määrän esiasetettuja viestipohjia.

Ääniviestit

Soittaja kuulee haluamanne ääniviestin, jossa kerrotaan takaisinsoitosta. Soittaja voi myös halutessaan jättää palveluun myös ääniviestin, joka on kuunneltavissa Contaktista, tai vastaavasti sähköpostista.

Asiakashaku

Contakti etsii automaattisesti soittajan tiedot CRM -sovelluksesta, tai muista ulkoisista tietopalveluista.