Chat

Chat on kätevä asiointityökalu, joka parhaimmillaan lisää myyntiä ja parantaa entisestään asiakaskokemusta. Chatin tekninen toteutus verkkosivustolle käy nopeasti ja vaivattomasti.

Contakti Chat Contakti esittely

Chat-palvelun ominaisuuksia

Monikanavaisuus

  • Chat-palvelussa voi olla rajattomasti käyttäjiä samassa keskustelussa.
  • Voit kutsua muita osallistujia keskusteluun, esimerkiksi silloin kun asiakaspalvelu tarvitsee tukea vaikka teknisestä tuesta.

Chatit tiketeiksi

  • Voit luoda chatistä tiketin muutamalla klikkauksella ja keskustelu tallentuu automaattisesti.
  • Chatistä tehty tiketti ohjautuu automaattisesti oikeille henkilöille tai ryhmmille, tehtävän sisällön perusteella.

Tiimit

  • Voit luoda jokaiselle tiimillesi personoidun Chat-kanavan.
  • Voit valita agentit jotka käsittelevät Chattejä.

Raportointi

  • Reaaliaikainen monitorointi.
  • Raportit automaattisesti sähköpostiin.

Muita toiminteita

  • Avaa chat-ikkuna oman sivustosi ulkopuolella.
  • Molemminpuolinen liitetiedostojen lähetys mahdollisuus.
  • Asiakkaalla on mahdollisuus tallentaa chat keskustelu, tai lähettää keskustelu sähköpostiin.
  • Silloin kun ette ole linjoilla, asiakkaasi voi halutessaan valita ajastetun soittopyynnön.
  • Hälytykset tekstiviestillä tai sähköpostilla Chatin sisällön perusteella.

Vinkki

  • Käydyistä Chat keskusteluista voidaan luoda tehtäviä muutamalla klikkauksella. Palvelu tallentaa käydyn keskustelun ja tekoälyn avulla, Chat keskustelu ohjataan automaattisesti oikeille henkilöille tai ryhmille.
  • Tekoälyllä terästetty Chatbot tulossa syksyllä 2021.
  • Facebook Messenger ChatBot integraatio tulossa syksyllä 2021.